miércoles, 7 de julio de 2010

Economía e futbol mundial

PREV.-

Despois do tesouraso ("tijeretazo", en galego?) a busca do tesouraso (de gran tesouro). Cerca de 30 milhóns levará o Campeón do Mundo. Un estudio moi divulgado estes días di que a economía do país / estado / nación (or whatever) dos campeóns crece un 0'7% por efecto da victoria; pero a economía dos perdedores decrece arredor do 0'3%... e disque só houbo dúas excepcións: as veces que Holanda perdeu as finais, en 1974 e 1978....

Son só estadísticas? Como dixo un amigo, alguén con medio corpo a 56º e outro medio a 16º ten umha boa temperatura media... Circula por aí outro estudo que vincula aos camopeóns do Mundial de futbol con alta incidencia de Toxoplasmose.
Como dixo outro, no Vaticano hai dous Papas por metro cadrado (pois ten 1/2 km^2). Pero se a xente se convence de que o ganhar ao futbol é bo, pode acabar sendo-o.


A polémica das primas ten un certo matiz: Non son cartos públicos, senon da FIFA e patrocinadores, o que non pecha o debate sobre a financiación dos clubes, os traspasos e a burbulha do futbol. Sobre o tema chamaron a atención entre outros IU, BNG, ou a viguesa Carmela Silva, que ademáis de portavoz do PSOE no Senado é nai do sub-21 Iago Falqué, e exerce ademáis de política e seareira, de educadora. Non hai que esquecer que polas Xogos Olímpicos de Barcelona o Governo espanhol perdoara 36000000000 pts aos clubes, e hoxe deben eses cartos multiplicados por bastante.




Hostelería, 15% da economía galega hostelería.

Estudo SER, link Jackpot do Mundial.

ONG's, 0'7%. Haití, Chile...


*
El campeón cobrará de las arcas de la FIFA 30 millones de dólares, el subcampeón 24, el tercero 20 y el cuarto 18. Los equipos que se quedaron en la fase de grupos percibirán 8 millones de dólares cada uno. La FIFA otorgará la suma total de 420 millones de dólares a las asociaciones participantes, así como a los clubes de los jugadores, lo que supone un aumento del 61 por ciento en comparación con los 261 millones que se abonaron en el Mundial de Alemania 2006.

También hay prima de la RFEF
Las Federaciones nacionales destinan sus propios premios en metálico para sus jugadores, que en el caso de España se elevan a 600.000 euros si regresan con el título, según revelaron diversos grupos parlamentarios.
Bastante menos cobrarían los alemanes por conquistar la Copa FIFA: 250.000 euros.


LINK:

O Presidente francês, Nicolas Sarkozy, anulou um encontro agendado com organizações não-governamentais de desenvolvimento, antes da cimeira do G20, para receber o futebolista Thierry Henry.

A selecção francesa foi eliminada na primeira fase do Mundial 2010
(Foto: Charles Platiau/Reuters)

"Para o Presidente da República, receber um futebolista é mais importante do que a situação de 3000 milhões de pobres nos países em desenvolvimento. É um sinal muito mau para a política de cooperação da França", indignou-se Jean-Louis Vielajus, presidente da Coordenação do Sul, que agrega as organizações não-governamentais (ONG) francesas de solidariedade internacional.

Aquelas ONG recusaram a realização de uma reunião com membros do Governo em substituição da reunião prevista com o Presidente de França, que irá encontrar-se com Thierry Henry, um dos "capitães" da selecção gaulesa, eliminada do Mundial da África do Sul na primeira fase da competição.

As ONG foram inicialmente "convidadas pelo Presidente Nicolas Sarkozy para, às 11h00 de hoje [10h00 em Lisboa], debater as posições francesas no G8 e no G20", indicou Jean-Louis Vielajus.

Ontem, "foram informadas de que essa reunião se realizaria com o ministro dos Negócios Estrangeiros, Bernard Kouchner, e com o secretário de Estado da Cooperação, Alain Joyandet, porque a agenda do Presidente estava preenchida. Obviamente que os responsáveis das ONG aceitaram esta alteração", acrescentou.

"As ONG souberam depois que o Presidente Sarkozy iria receber Thierry Henry. Ao tomarem conhecimento dessa ordem de prioridades, as ONG de desenvolvimento decidiram não participar na reunião com os senhores Kouchner e Joyandet", sublinhou o presidente da Coordenação do Sul.

Nicolas Sarkozy presidiu ontem a uma reunião de trabalho sobre os problemas no seio da equipa francesa de futebol durante o Mundial 2010, com a presença do ministro responsável pelo Desporto, marcando a sua vontade de tomar em mãos o "dossier" do futebol francês

No hay comentarios:

Publicar un comentario